maandag 1 januari 2018

4-Season-Swap-Challenge Winter #1

HAPPY NEW YEAR!! 
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hopelijk zijn jullie een beetje uitgerust na vannacht en hebben jullie weer puf om mee te doen aan onze nieuwe challenge.
Colien heeft het winter pakket samengesteld en wat was/is het een feestje om te krijgen en er kaartjes mee te mogen maken.


De eerste opdracht van dit pakket is: Maak een Nieuwjaarskaartje.
Na het uitpakken en bestuderen van al het leuks, viel mij 1 papiertje al gelijk op. Daar ga ik iets mee maken. Ik vond zelf dat het papiertje niet veel nodig had om een leuk nieuwjaarskaartje van te maken.


Het mooie bomenpapier heb ik uitgestanst met een schubrand van MFT. Daarna zwarte cijfers uitgestanst en opgeplakt.



Ik ben heel benieuwd wat Nelly en Colien gemaakt hebben, ga je ook even kijken?
Wil je zelf graag meedoen met onze challenge, dat kan. Neem dan even een kijkje op ons blog of op onze facebook pagina.

En nog bedankt voor de leuke en gezellige reacties en bezoekjes op mijn blog in 2017. Wat heb ik er van genoten. Ik hoop in 2018 nog meer gezelligheid en misschien wel meerdere blogmensen te mogen ontmoeten. 

Fijne 1 januari!






9 opmerkingen:

  1. Happy NewYear! Mooie kaart, weer heel iets anders dan bij mij of Nelly, leuk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar! Wat een leuk pakket en een toffe kaart heb je ermee gemaakt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year, Larissa!
    Tof kaartje om het nieuwe jaar mee te beginnen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We hebben elkaar al lekker in levende lijven een mooi 2018 gewenst. Je eerste kaartje is een hele gave, toffe cijfers en het papier is inderdaad prachtig. Fijne dag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof kaartje heb je gemaakt, leuk om het nieuwe jaar mee te beginnen! We wensen je een gelukkig en creatief 2018 toe.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat 2018 voor jou en Thom maar een heel mooi jaar mag worden. Je kaart is prachtig, echt prachtig! Schulprandje is mooi en de banners met 2018 erop... meer is niet nodig om er een super nieuwjaarskaart van te maken. Gezellige avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Larissa! Gaaf dat bomenpapier!
    Voor jou ook een goed, gezond en creatief 2018!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je kaart, prachtig papier. Ik wens je een heel mooi en creatief 2018! Ik probeer alvast om eens meer wat vaker te komen kijken ;-)
    Fijn weekend, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk kaartje heb je gemaakt van het pakket. Ik ben een beetje laat met reageren.....ziek en laptoploos .

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen