zaterdag 13 mei 2017

Happy Birthday..

Hoi hoi,

Gisteren was de vriend van mijn collega jarig. Donderdagavond snel dit kaartje voor hem gemaakt. 
Distress oxide, beetje water en de woordjes zijn van SU. 

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik vind de oxides zo leuk om te gebruiken. Beetje kliederen en nooit het resultaat wat je verwacht. 

Vandaag beetje aanrommelen in huis, knutselen. Vanmiddag even naar m'n ouders op de camping en vanavond vieren we moederdag voor Mariken.

Fijne zaterdag!

7 opmerkingen:

  1. Jazeker, die oxides zijn echt een goede aankoop geweest! Heel tof kaartje voor vriend van collega. En gezellig dat jullie zo komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm gaaf! Geweldige kleurtjes. Gave kaart voor de vriend van je collega. Gezellige avond bij Hans & Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Leuk effect zo met die oxide inktjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun je toch heerlijk spelen met je oxides...dit is weer een leukerdje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat ziet er gaaf uit! Mooie kleuren en een soort onderwater gevoel krijg ik ervan. Was het gezellig bij Mariken en je ouders?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, mooi achtergrondje weer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi achtergrondje een krachtig woord en klaar is je gave kaart, top!

    BeantwoordenVerwijderen