zaterdag 7 januari 2017

Hello..

Hoi,

Afgelopen donderdag mocht ik bij Colien thuis komen knutselen. Ze had een nieuw apparaat, de fuse tool. Wat is dat leuk om te gebruiken. Daarmee kun je onder andere schudkaartjes maken. Super leuk!
En dankzij Colien heb ik hem nu ook besteld, oeps. Ik dacht dat knutselen leuk was maar elke keer gaat er weer meer en meer geld uit, hihi.
Het was super gezellig, ik ging pas rond 4 uur naar huis. Bedankt nogmaals voor de leuke dag Colien! 

Ik hoop dat als jullie dit lezen ik in Heerenveen ben voor het EK Allround schaatsen. Dat betekent dat het weer rustig is. Maar ik ben er bang voor, dat het voor de tv kijken word. 

Tot morgen, nog een schudkaartje.
Challenge:
CCCB  #343 Hello 2017

10 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik kom net van bij Miranda en ik schreef die fuse lijkt me ook een leuk ding.... waar bestel je hem?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem besteld bij doeading, levertijd ongeveer 1 week.

      Verwijderen
  2. Leuke inzending voor de challenge, echt gaaf gedaan met die fuse!! Ik herken het helemaal, dat onze hobby soms een beetje veel geld kost ;-) Heb me dan ook voorgenomen om iets selectiever te gaan kopen. Maar het is allemaal zo leuk ;-) Geniet van het schaatsen, in het stadion of thuis.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WEl gaaf dat je bij Colien de fuse uit hebt kunnen proberen...altijd fijn voordat je iets aanschaft...je hebt er een mooie kaart mee gemaakt! Veel plezier in Heerenveen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig kaartje! Gezellig om zo samen met Colien te knutselen. Ik ben benieuwd naar je kaartje van morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Larissa....leuk gedaan!
    Bij ons is het wit buiten....dus zal bij jou niet veel anders zijn denk ik....misschien zit je toch voor de tv?
    Wel veiliger he!
    Groetjes en veel schaatskijkplezier,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuke kaart ! Ik heb ook al vanalles gelezen over de fuse, ziet er echt tof uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was gezellig en je kaartje is superleuk! En wat gaaf dat je de Fuse tool besteld hebt, kun je hele toffe dingen mee maken, komt helemaal goed!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super sweet card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart! Veel schaats kijk plezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen