donderdag 29 december 2016

Make en take doe@ding..#1

Goedemorgen,

Vandaag onze eerste creatie van gisteren. Samen met Colien ging ik naar doeading. Na een gezellig autoritje kwamen we aan in de prachtige winkel.
Wat was het al druk.
Na wat geshopt te hebben konden we aanschuiven aan de knutseltafel. Eerst dit projectje, we zaten er zo goed in dat we nog een make en take hebben gedaan, die is morgen te zien op mijn blog.
Het was erg gezellig en natuurlijk te veel geshopt.

Vandaag een dagje poetsen op het werk en daarna lekker een week vakantie.

Vanavond kom ik langs bij de KKT kaartjes, tot dan.

13 opmerkingen:

  1. Het was zeker gezellig en voor herhaling vatbaar! Ik heb het doosje klaarstaan voor mijn schoonmoeder: de choco-stick en het koekje eruit en 2 mini Distress inktjes bij de snoepjes gedaan. Zo wordt het echt een leuk cadeautje om te geven ;-)
    Hoe was Soof 2? (Ik heb de bioscoopbonnen maar even bij de benzinepomp gehaald, bij Hollywoud stond een mega-rij tot eind van de overkapping...)
    Werk-ze voor vandaag en geniet van je weekje vrij!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je voor het eerst bij Doeading was, dan zal je je ogen uitgekeken hebben Larissa! Leuk doosje hebben jullie gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeaudoosje hebben jullie gemaakt! Super zo'n uitje, lijkt me gezellig! En ja, dat shoppen dat herken ik ook..... ;-) Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit doosje Larissa...en fijn dat je zo een leuke dag heb gehad bij Doe@ding....zooooo een mooie winkel is dat hè...

    Ik wens ook jou een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend doosje heb je gemaakt op de workshop Larissa....en fijn dat jullie het zo gezellig hadden!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk doosje heb je gemaakt.
    Mooie kleurencombo.
    Geniet van je vrije weekje.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling, en een creatief 2017.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk doosje. Benieuwd wat je morgen laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent goed bezig geweest! Ik was benieuwd wat voor soort dingen je daar kan maken, maar dit ziet er leuk uit! En ja, zo'n winkel is natuurlijk heel verleidelijk om van alles te kopen, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi! Ik kom weer terug hoor, veel te leuk om te zien wat je gemaakt hebt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een tof doosje!
    Ik ga ook graag naar Doe@ding, zoveel leuke spullen en zo vriendelijk en behulpzaam als ze daar zijn! Jammer dat het zo ver is (voor mijn portemonnee misschien wel best...)
    ik wens je een gezellig eindejaar en het allerbeste voor 2017!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf kadoosje zeg, leuke make and take! Ik wens je een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kadoosje zeg, leuke make and take! Ik wens je een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig projectje. Mooi papier en leuk formaat doosje. De winkel is leuk hé. Zoveel te zien en vele verschillende merken. Zo' n dagje kan niet meer stuk. Nu lekker genieten. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen