maandag 14 november 2016

It's your birthday..



Goedemorgen,

Gisteren was Danielle jarig. Dit kaartje had ik voor haar gemaakt en is bij haar aangekomen.

Heerlijk om weer even te knutselen, gisteren heb ik ook nog wat kunnen maken. Dus de aankomende week is er weer leven op mijn blog, fijn!

Op mijn werk gaat het goed, voel me erg op mijn gemak en kan goed opschieten met mijn collega's. Natuurlijk is het nog wennen, maar dat is logisch na 6 jaar op een plek waar alles al liep en geregeld was. Nu moet alles nog vanzelf gaan lopen en dat heeft tijd nodig.

Fijne maandag en tot blogs!

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een lieverdje zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje heeft een mooi plekje gekregen en is uitgebreid bewonderd gisteren!! Leuk dat je aan me hebt gedacht! En super om te horen dat het zo goed gaat bij je nieuwe werk, leuk om als team je weg te vinden in een nieuwe praktijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje!! Heel lief van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje! De verjaardag van Daniëlle stond nog niet in mijn agenda. Ik ga het gauw goed maken met haar. Bedankt voor de tip ;) Werk ze deze week. Fijn dat je al lekker begint te wennen in de nieuwe praktijk, das belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. toffe kaart!
    en fijn dat het goed lijkt te lukken in je nieuwe job!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, mooie achtergrond weer! Fijn dat je nieuwe werkplek bevalt, is toch altijd een beetje spannend....
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Larissa,
    fijn te lezen dat het al begint te wennen op je werk.
    Je kaartje is weer erg lief. De achtergrond is prachtig.
    Ik heb een vraag die ik je per mail wil stellen, maar ik heb je mailadres niet... Kun je mij een mailtje sturen, dan heb ik je emailadres: gerjanneke2@gmail.com
    Alvast mijn dank!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig maar ok lief kaartje! Fijn dat je op je nieuwe werkplek je draai al een beetje Dat komt vanzelf; maar de kop is er af :) Gaat helemaal goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, daar zal je vriendin blij mee zijn! Ben benieuwd naar het vervolg :)

    BeantwoordenVerwijderen