woensdag 12 oktober 2016

Hello..

Hoi Hoi,

Ik moet haast tijd in gaan plannen om te knutselen, met deze tagjes ben ik zondag al begonnen maar elke keer te weinig tijd om ze af te maken. Of het is te donker om ze op de foto te zetten.

Tagje uit kraft papier gestanst en daarop 2 rondjes geplakt. 1 met designpapier en de ander gewoon wit papier. Leuk tekstje erop en natuurlijk de bunnies van MFT.

Drukke weken zo met 2 werkplekken, dus ik kijk altijd uit naar de weekenden dat ik even bij kan tanken. 

Vrijdagmiddag ga ik bij Mariken knutselen, zoveel zin in. Lekker samen knutselen en bijkletsen. En ik mag haar nieuwe knutselkamer komen bewonderen, joepie!

Fijne dag! 

16 opmerkingen:

  1. Soms heb je dat inderdaad, erg weinig knutseltijd.... Komt wel weer! Gezellig dat je vrijdag naar Mariken gaat, lijkt me ook echt een middag om naar uit te kijken :-) Je tagjes zijn tof geworden, leuk gedaan met de cirkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke tagjes, mooi!En voor foto's maken is maar beperkt tijd op een dag, wat betreft het licht wordt het steeds lastiger. Veel plezier vrijdag, gezellig samen aan de freubel!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Geen post gekregen? Er is vast iets mis gegaan ...
    Naar Mariken, dat wordt leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve tagjes! Gezellig om samen met Mariken te gaan knutselen. Heerlijk om dat samen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schattig deze tagjes! Gezellig bij Mariken aan de knutsel....wij gaan binnenkort ook haar nieuwe knutselkamer bewonderen ;-)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke tagjes Larissa...veel plezier vrijdag bij Mariken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn dit lieve tagjes! Erg leuk en zo bruikbaar! Hoop dat ik vrijdag opgeknapt ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze schattig ! Hopelijk hebben jullie een fijne knutseldag gehad !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn je tags schattig! Heel veel plezier vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende tagjes Larissa....heel lief weer die stempeltjes ...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tags heb je gemaakt, mooie lay-out en lieve afbeeldingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk!!
    Super cute!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige tags. Leuk idee zo met de rondjes en die stempels.....ja die blijven lief.

    BeantwoordenVerwijderen