donderdag 4 augustus 2016

Rawr


Vandaag zijn mijn neefjes jarig. Faas en Mels worden 1 jaar.
Wat gaat de tijd toch snel, en wat zijn ze alweer groot.
Afgelopen zaterdag hebben we hun verjaardag al gevierd, samen met hun grote broer Boet.

Ook dit tagje is gemaakt met een stencil en distress inkt op aquarel papier. 
Zo leuk om te doen, door verschillende kleurtjes en stencils zoveel leuke achtergrondjes. 

Samen met een cadeaubon van een kleding winkel is het een leuk cadeautje geworden.

Fijne dag en ik geniet nog even van Zakynthos.


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en mooi label!
    die kleine dino is echt wel super!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig! Je achtergrondje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die dino is goed terecht gekomen op dit tagje, echt zo leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat een lief tag heb je gemaakt Larissa!
    Groetjes en veel plezier nog in Zakynthos!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Had je voor ieder een tag? Ben ik altijd benieuwd naar omdat ik zelf een tweeling heb. Die vonden het altijd stom als ze samen 1 kaart kregen. Maar gelukkig zijn ze nog maar 1...
    Veel vakantie plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat ik ga voortaan wel doen. Had nu een beetje haast met iets maken.
      Ze hebben het nu nog niet zo door natuurlijk, maar het zijn 2 mensen dus ook ieders iets. Ze hadden wel ieders een eigen geboortekaartje, zo leuk! Bedankt, ik kom na de vakantie op je blog kijken :)

      Verwijderen
  6. Wat een leuk label, dino is geweldig... en de achtergrond is zo knap gedaan.
    Nog veel plezier op vakantie!
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even tijd voor een vakantieblogrondje. Lekker op het terras van 'ons' huis met uitzicht op de Montagne Noir, genietend van de lichtjes in de verte en een verkoelend briesje. En Thom en jij genieten natuurlijk nog lekker op Zakynthos, heerlijk! Je tagje is hartstikke gaaf geworden. GerJanne heeft een punt, ook ik spreek uit ervaring qua tweeling ;) Maar gelukkig maakt het op deze leeftijd nog helemaal niets uit. Bonsoir!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf label! Je hebt je dino's al goed benut, leuk! En grappig dat jij ook een neefje hebt die Mels heet, heb ik ook :-) Leuke naam, Faas trouwens ook en Boet had ik al gezegd nav je vorige blogberichtje. (Doet me toch altijd aan Boet van Dulmen denken, klopt dat of gewoon omdat het een mooie naam is?)
    grtz. en fijne vakantie verder met Thom!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie steeds vaker kaarten voorbij komen waarvan de achtergrond met distress inkt is gedaan. Wat een mooie en leuke kaarten worden dat. Deze is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen