vrijdag 26 augustus 2016

Cats on appletrees Elfriede en Ocke


En weer een nieuw Catje, Ocke de olifant. Op z'n rug heb ik een uiltje gezet. Zo leuk, hihi!
Ballon aan z'n slurf en weer een leuk achtergrondje erachter.

Bij deze wil ik ook iedereen bedanken voor hun bezoekje aan mijn blog en de lieve reacties die jullie achterlaten. Zo leuk om te bloggen, ik heb de smaak te pakken!

Groetjes Larissa




Ondanks mijn fobie voor ballonnen wil ik met dit kaartje mee doen bij Cas on Sunday challenge #90 Balloons

8 opmerkingen:

  1. Oh.... Ocke is leuk!!! Zeker met het leuke uiltje dat meelift en de feestelijke ballon! Fobie voor ballonnen? Ik heb wel altijd lichte angst dat een ballon knapt want ik ben nogal schrikkerig aangelegd.... Bedoel je dat of toch anders? In ieder geval een super inzending voor cas on sunday Larissa!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een fobie, als ik er 1 zie raak ik in paniek en wil ik weg. Maar voor deze challenge maak ik een uitzondering, hihi

      Verwijderen
    2. Vervelend zeg.... Ik ken iemand die hetzelfde heeft met clowns, maar die kom je minder vaak tegen dan ballonnen.... Op je kaartje is de ballon super :-) Fijn weekend!

      Verwijderen
  2. helemaal leuk ! mijn olifantje is besteld =)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje weer, Ocke is cute!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, een ballonnen fobie, dat heeft mijn zusje ook. Ik weet nog van vroeger, als ze een ballon zag deed ze haar handjes al voor haar oren.
    Je kaart is superleuk! Prachtige achtergrond....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Larissa!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje! Je weet hier goed weg met de balonnen! Super dat je meedoet aan de challenge bij CAS on Sunday!!

    BeantwoordenVerwijderen